- Сургалтын зорилго:
- Банк бус санхүүгийн байгууллагуудад Комплаенсийн тухай ойлголтыг өгөх, комплаенсийн зорилго, бодлого, чиг үүргийг таниулах, тэдгээрийн хэрэгжилтийг хангахад туслах; ажилтнуудад ажлын байрандаа ёс зүйн хэм хэмжээг дагаж мөрдөх, ашиг сонирхлын зөрчлөөс ангид байх, хувь хүний мэдээллийг ямагт хамгаалах, мэргэжлийн стандартыг баримтлах ухамсрыг төлөвшүүлэхэд оршино.
- Сургалтын зарчим
- Сургалт нь банк бус санхүүгийн салбарын ажилтан бүр заавал мэдэж байвал зохих комплаенс болон ёс зүйн ойлголтуудыг хамарсан байна.
- Зорилтот бүлэг:
- Банк бус санхүүгийн байгууллагын нийт ажилтнууд
- Үргэлжлэх хугацаа:
- Сургалт 2 долоо хоногийн хугацаанд, нэг өдрийн хичээлийн ачаалал 2 цагаас ихгүйгээр төлөвлөгдсөн байна.
- Сургалтын агуулга:
- Сургалт нь 3 модулийн 5 хичээлээс бүрдэх ба хичээл бүр үндсэн хичээл, кейс дасгал, шалгалт гэсэн хэсгүүдтэй.
- Модуль 1: Комплаенсийн тухай үндсэн ойлголт
- Комплаенс гэж юу вэ, үндсэн ойлголт
- Банк, санхүүгийн байгууллагын комплаенсийн тухай
- Модуль 2: Комплаенсийг хэрэгжүүлэхэд ажилтны ёс зүйн нөлөө
- Ажилтны ёс зүйн зарчмууд
- Ажилтны мэргэжлийн ёс зүйн төлөвшил
- Модуль 3: Комплаенсийн хэрэгжилтээс: МУТСТ болон Хувь хүний мэдээллийн хамгаалалт
- МУТСТ
- Санхүүгийн байгууллагуудын мэдээллийн аюулгүй байдал
- Сургалтын явц
- Нийт 5 хичээл 5 шалгалттай ба дараагийн хичээлийг судлахын тулд өмнөх хичээлийн шалгалтанд тэнцсэн байх шаардлагатай. Шалгалтын босго оноо 75% байна.
Эцсийн шалгалтгүй, оролцогчийн сургалтын үр дүнг шалгалтуудын дунджаар тооцно. - Сургалтын үр дүн
- Амжилттай дуусгасан суралцагч бүрд сертификат олгогдоно.

- Сургалтын зорилго:
- Банк бус санхүүгийн байгууллагуудад Комплаенсийн тухай ойлголтыг өгөх, комплаенсийн зорилго, бодлого, чиг үүргийг таниулах, тэдгээрийн хэрэгжилтийг хангахад туслах; ажилтнуудад ажлын байрандаа ёс зүйн хэм хэмжээг дагаж мөрдөх, ашиг сонирхлын зөрчлөөс ангид байх, хувь хүний мэдээллийг ямагт хамгаалах, мэргэжлийн стандартыг баримтлах ухамсрыг төлөвшүүлэхэд оршино.
- Сургалтын зарчим
- Сургалт нь банк бус санхүүгийн салбарын ажилтан бүр заавал мэдэж байвал зохих комплаенс болон ёс зүйн ойлголтуудыг хамарсан байна.
- Зорилтот бүлэг:
- Банк бус санхүүгийн байгууллагын нийт ажилтнууд
- Үргэлжлэх хугацаа:
- Сургалт 2 долоо хоногийн хугацаанд, нэг өдрийн хичээлийн ачаалал 2 цагаас ихгүйгээр төлөвлөгдсөн байна.
- Сургалтын агуулга:
- Сургалт нь 3 модулийн 5 хичээлээс бүрдэх ба хичээл бүр үндсэн хичээл, кейс дасгал, шалгалт гэсэн хэсгүүдтэй.
- Модуль 1: Комплаенсийн тухай үндсэн ойлголт
- Комплаенс гэж юу вэ, үндсэн ойлголт
- Банк, санхүүгийн байгууллагын комплаенсийн тухай
- Модуль 2: Комплаенсийг хэрэгжүүлэхэд ажилтны ёс зүйн нөлөө
- Ажилтны ёс зүйн зарчмууд
- Ажилтны мэргэжлийн ёс зүйн төлөвшил
- Модуль 3: Комплаенсийн хэрэгжилтээс: МУТСТ болон Хувь хүний мэдээллийн хамгаалалт
- МУТСТ
- Санхүүгийн байгууллагуудын мэдээллийн аюулгүй байдал
- Сургалтын явц
- Нийт 5 хичээл 5 шалгалттай ба дараагийн хичээлийг судлахын тулд өмнөх хичээлийн шалгалтанд тэнцсэн байх шаардлагатай. Шалгалтын босго оноо 75% байна.
Эцсийн шалгалтгүй, оролцогчийн сургалтын үр дүнг шалгалтуудын дунджаар тооцно. - Сургалтын үр дүн
- Амжилттай дуусгасан суралцагч бүрд сертификат олгогдоно.

- Сургалтын зорилго:
- Банк, санхүүгийн байгууллагуудад Комплаенсийн тухай ойлголтыг өгөх, комплаенсийн зорилго, бодлого, чиг үүргийг таниулах, тэдгээрийн хэрэгжилтийг хангахад туслах; ажилтнуудад ажлын байрандаа ёс зүйн хэм хэмжээг дагаж мөрдөх, ашиг сонирхлын зөрчлөөс ангид байх, хувь хүний мэдээллийг ямагт хамгаалах, мэргэжлийн стандартыг баримтлах ухамсрыг төлөвшүүлэхэд оршино.
- Сургалтын зарчим
- Сургалт нь банк, санхүүгийн салбарын ажилтан бүр заавал мэдэж байвал зохих комплаенс болон ёс зүйн ойлголтуудыг хамарсан байна.
- Зорилтот бүлэг:
- Банк санхүүгийн байгууллагын нийт ажилтнууд
- Үргэлжлэх хугацаа:
- Сургалт 2 долоо хоногийн хугацаанд, нэг өдрийн хичээлийн ачаалал 2 цагаас ихгүйгээр төлөвлөгдсөн байна.
- Сургалтын агуулга:
- Сургалт нь 3 модулийн 5 хичээлээс бүрдэх ба хичээл бүр үндсэн хичээл, кейс дасгал, шалгалт гэсэн хэсгүүдтэй.
- Модуль 1: Комплаенсийн тухай үндсэн ойлголт
- Комплаенс гэж юу вэ, үндсэн ойлголт
- Банк, санхүүгийн байгууллагын комплаенсийн тухай
- Модуль 2: Комплаенсийг хэрэгжүүлэхэд ажилтны ёс зүйн нөлөө
- Ажилтны ёс зүйн зарчмууд
- Ажилтны ёс зүйн төлөвшил
- Модуль 3: Комплаенсийн хэрэгжилтээс: МУТСТ болон Хувь хүний мэдээллийн хамгаалалт
- МУТСТ
- Хувь хүний мэдээллийн хамгаалалт
- Сургалтын явц
- Нийт 5 хичээл 5 шалгалттай ба дараагийн хичээлийг судлахын тулд өмнөх хичээлийн шалгалтанд тэнцсэн байх шаардлагатай. Шалгалтын босго оноо 75% байна.
Эцсийн шалгалтгүй, оролцогчийн сургалтын үр дүнг шалгалтуудын дунджаар тооцно. - Сургалтын үр дүн
- Амжилттай дуусгасан суралцагч бүрд сертификат олгогдоно. Оролцогчдын мэдээллийн нэгдсэн сан бий болно.
